سعید رمضانی: گل بزنم به احترام حجازی شادی نمی‌کنم
نوشته شده توسط : alireza

سعید رمضانی فردا برای چندمین‌بار برابر تیم‌های پدرزنش یعنی ناصر حجازی قرار می‌گیرد. البته این رابطه فامیلی باعث نمی‌شود تا تنها داماد ناصرخان از پیروزی بر استقلال و حتی گل زدن به این تیم حرفی نزند. البته با این شرط كه به احترام ناصر حجازی اگر موفق به گلزنی شد شادی نخواهد كرد. هافبك فولاد مدعی است كه اگر خوش‌شانسی‌های استقلال و اشتباهات غیرعمد داوری كه به سود آنها شكل می‌گیرد نباشد بدون تردید تیم پرویز مظلومی را شكست خواهند داد.

در بازی مقابل استقلال كه فیكس هستی؟
تا پیش از اینكه در تركیب اصلی فولاد بودم. اما مطمئن نیستم در هر مسابقه فیكس باشم چرا كه نفرات اصلی را كادر فنی مشخص می‌كنند. برای همین نمی‌توانم با قاطعیت بگویم مقابل استقلال فیكس خواهم بود. نمی‌دانم به هر حال فرقی نمی‌كند چه كسی بازی خواهد كرد مهم این است كه فولاد برنده شود و استقلال را شكست دهیم.
بازی را چطور می‌بینی؟
بازی سختی است. استقلال تیم خوبی است. اما ما هم برای این مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. اگر تمركز بچه‌ها بالا باشد و خواسته‌های كادر فنی را در زمین مسابقه به اجرا بگذارند برنده خواهیم شد.
دو تیم برای گرفتن سه امتیاز برنامه دارند. استقلال نمی‌خواهد از كورس بالانشین‌ها عقب بماند و فولاد هم با توجه به میزبانی و شرایطی كه بر جدول حاكم است دوست ندارد حتی مساوی كند. با این شرایط احتیاط در دستور كار تیم‌ها قرار می‌گیرد با این موضوع بازی را جذاب‌تر می‌كند؟
الان دور برگشت بازی‌ها است و تیم‌ها شناخت خوبی از یكدیگر دارند. قطعا دو تیم روی نقاط ضعف و قوت یكدیگر كار می‌كنند و براساس آن در میدان مسابقه عمل خواهند كرد. استقلال را نمی‌دانم و مطمئن نیستم اما ما كه فقط برای برد به میدان می‌رویم و در خانه محتاط و دفاعی بازی نخواهیم كرد. استقلال هم برای جبران شكست خانگی دور رفت مقابل ما انگیزه دارد و این كار را برای ما سخت‌تر می‌كند.
جالب اینكه باز هم برابر تیم ناصرخان قرار می‌گیرید. این چندمین مسابقه است كه برابر پدرزن خود می‌ایستید؟
اگر مواردی كه ناصرخان مثل الان مدیر فنی بودند را هم حساب كنیم تعدادش زیاد می‌شود. در زمین مسابقه من بازیكن فولاد هستم و ناصرخان در استقلال حضور دارد. هركدام از ما برای موفقیت تیم‌های خود تلاش خواهیم كرد. مسائل و رابطه خانوادگی برای بیرون از زمین مسابقه است. الان فوتبال حرفه‌ای شده و هم من و هم ناصرخان تفكرات حرفه‌ای داریم.
پس امیدواری تا تیم ناصرخان را شكست دهید.
در وهله اول امیدوارم همه صحیح و سالم از زمین مسابقه خارج شوند و در یك بازی جوانمردانه فولاد برنده شود.
اگر برنده شوید در خانه دختر ناصرخان از شما ایراد نمی‌گیرد؟
اوایل یك كم سخت بود اما حالا دیگر عادی شده است. خود ناصرخان هم به من می‌گوید حتی وقتی مقابل من قرار می‌گیری با تمام وجود تلاش كن تا برای تیمت خوب بازی كنی.
تیم‌تان با چند محروم مقابل استقلال قرار می‌گیرد. این موضوع را چطور می‌بینی؟ به ویژه غیبت رضا نوروزی؟
آنقدر بازیكن آماده داریم كه فكر نمی‌كنم جای خالی كسی احساس شود. بازیكنان توانایی داریم كه جبران نفرات غایب را خواهند كرد. رضا نوروزی هم بعید می‌دانم غایب باشد.
می‌گویند استقلال تیم خوش‌شانسی است كه حتی اشتباهات داوری هم به سود آنها شكل می‌گیرد.
این خاصیت فوتبال است كه برخی مواقع تیم‌ها روی نوار خوش‌شانسی قرار می‌گیرند. تمام اشتباهات داوری هم كه رخ می‌دهد سهوی است و بعید است این موارد- هرچند زیاد شده- عمدی باشد. با این حال امیدوارام در این بازی اشتباه داوری به سود استقلال و حتی تیم ما نباشد و این بهتر بازی كردن و فرصت‌طلبی تیم‌ها باشد كه برنده را مشخص می‌كند. اینطور نباشد كه یك تیم روی اشتباهات داوری موفق باشد. از طرف دیگر هم خوشحال می‌شویم خوش‌شانسی‌های استقلال در این بازی ادامه نداشته باشد و برابر ما قطع شود.
اگر به استقلال گل بزنی شادی می‌كنی؟
تمام تلاشم را می‌كنم تا برای فولاد گل بزنم و مفید باشم اما اگر گل بزنم حركت و شادی خاصی نخواهم كرد.
چرا؟
هر زمان كه به تیم سابق خودم یا تیم‌های ناصرخان گل بزنم شادی خاصی انجام نمی‌دهم. از اینكه تیمم موفق می‌شود خوشحال می‌شوم اما آن را به احترام ناصرخان بروز نخواهم داد.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1578
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: